Lost Souls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


COPYRIGHT: I don't own any of the used images on this forum. Everything belongs to their rightful owners.
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistrerenZoeken

 

 Let the hunt begin

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chaira
† Bender
Chaira


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 03-05-15
Leeftijd : 25

Creature
Creature: Angel
Group: The Seekers
Class: Light Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptyvr aug 14, 2015 7:18 pm

De zon begon onder te gaan en mijn laarzen kwamen geluidloos op de grond. Het was benauwd wat inhield dat storm in opkomst was, perfecte weer. Haar helder blauwe ogen bekeken de omgeving, alles leek rustig. Het was al een paar weken warm hier in Fayae, dus de stom betekende ook dat er wezens uit het meer zouden komen. Wezens die haar goed van pas konden komen. De jonge dame pakte haar cape en deed het iets beter om haar schouders voor dat ze de capuchon goed trok over haar hoofd hoofd zodat haar gezicht nauwelijks te zien was. Chaira haalde diep adem toen ik bij het mer aankwam. Het zag er allemaal zo rustig uit, nu nog. Ze stak haar hand uit en een sliert van witte licht krulde zich om haar hand. Boven aan de hemel begonnen zich wat donkere duistere wolken te vormen en op haar mond verscheen een scheef glimlachje. Chaira ging voor het water staan en liet nog een sliert om haar hand heen verschijnen. Ergens in de verte hoorde de jonge dame gedonder, maar de Cappaill uisce zouden pas uit het water springen wanneer het echt hard zou gaan regenen, want betekende dat Chaira geduldig moest zijn en wachten aan land om er één te vangen.

Open
Nogal derpjes concerned

Kleding:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alejandro
Ð Demon Leader
Alejandro


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 27-12-13

Creature
Creature: Demon
Group: None
Class: Darkness Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptyza aug 15, 2015 10:39 pm

Iedere dag was er wel iets te doen, iedere dag moest hij wel ruzies en gevechten oplossen. Opstaan, eten, twee demons die aan het vechten zijn uit elkaar halen, boeken lezen en plannen bedenken, eten, etc. Iedere dag zag er ongeveer hetzelfde uit. Het enige grote verschil was wat er te eten was, welk boek hij las en af en toe eens een vergadering of iets dergelijks. Alejandro zuchtte waardoor een klein zwart wolkje zijn mond ontsnapte. Gelukkig waren zijn zondagen tenminste rustig. Dat was zijn vaste vrije dag. Dan waren er geen vergaderingen, boeken of brieven die beantwoord moesten worden. Natuurlijk had hij soms door de week ook nog enkele andere vrije momenten, maar zondag was hij compleet vrij, behalve in geval van nood.

Het was al avond, de zon ging onder, maar Alejandro had nog geen zin om terug te gaan. Nu was het enige moment dat hij wat rust had en daar wilde hij dan ook liefst gebruik van maken, ookal was het slecht weer. Hij haatte dit soort bedrukkend weer, maar ach, wat kon hij er aan doen? Alejandro droeg een donkere skinny jeans met een paar gaten in, een bordeaux-kleurig T-shirt met daarover een zwarte hoodie zonder mouwen met een kap. Alejandro zuchtte en trok de kap over zijn hoofd terwijl hij met zijn handen in zijn zakken verder sjokte. Uiteindelijk kwam hij uit bij Catheo, wel, hij was er nog niet maar hij kon het meer al wel in de verte zien. Alejandro zuchtte, misschien dat hij daar maar eens langs kon gaan? Het was een van zijn favoriete plaatsen. Het meer was groot, zuiver en had ook nog eens zicht op de bergen. Een klein glimlachje verscheen op zijn gezicht. Ja, dat leek hem een goed idee en daarna zou hij terugkeren naar Ugrnua.

Wanneer hij aan het meer aan kwam, zag hij iets verder een schim staan. Door het slechte weer en de donker, kon hij niet echt zien zie het was en de capuchon hielp er niet echt op, maar wat wel duidelijk was aan de kleding, was dat het een vrouw was. Natuurlijk, er waren mannen die laarzen droegen, maar niet zulke lange laarzen en buiten de laarzen zag je nog dat het een vrouw was. Enkel  een vrouw of travestiet zou zoiets aandoen, maar hij veronderstelde maar dat het een vrouw was en geen travestiet want dat zou vaag zijn. Alejandro overweegde of hij haar toe zou gaan, maar waarom niet? Veel kon er toch niet gebeuren? Alejandro besloot dus maar om naar de persoon toe te wandelen. Op een 5 meter afstand bleef hij stil staan, kijkend naar het meer. ”Hmmm, het gebeurd niet vaak dat ik op dit tijdstip, in dit weer en op deze plek iemand tegenkom.” Alejandro grinnikt. ”Wat is jou reden om hier op deze plek te zijn? Nu, begrijp me niet verkeerd, ik ben enkel geïnteresseerd en het leek me wel gezellig om een gesprekspartner te hebben.” Zei hij op een nieuwsgierige maar ook serieuze toon, kijkend naar het water.

Zo een vest/hoodie/thingie bedoel ik: http://www.large.nl/art_318609/ wist niet hoe beschrijven .-.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lost-souls.actieforum.com
Chaira
† Bender
Chaira


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 03-05-15
Leeftijd : 25

Creature
Creature: Angel
Group: The Seekers
Class: Light Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptyza aug 15, 2015 11:10 pm

Het ademde zwaar wat betekende dat de bui zo los zou slaan. Chaira voelde hoe haar energie door haar lichaam ging. Het was fijn, haar krachten zorgde er voor dat ze er goed uitzag. Het was haar voedsel en rust. Als ze ene hele tijd het niet zou gebruiken zou haar immuun systeem achteruit gaan, al gauw zouden er dan wallen onder haar ogen komen en zou haar haar glans verliezen. Haar linker hand ging naar haar nek waar ze de tatoeage voelde. 'Nee hou op, denk er niet over na...concentreer je.' Ging door haar hoofd en een zucht verliet haar mond.

Haar heldere ogen volgde de rand waar het water het land raakte. Ze had een best wel goede nacht zicht, bedenkend dat haar pupillen gewoon verlicht werden door haar kracht. Daarom waren haar ogen net zo helder blauw als de lucht zonder wolken. Iets kwam haar kant op, ergens nieuwsgierig maar ook weer geërgerd draaide ze haar hoofd, de slierten om haar armen verdwenen. Een man kwam op haar af, je zag het aan de bouw, aan de manier van lopen. Ze kon nog beter zeggen, door zijn manier van lopen wist ze dat hij zelf verzekerd was, en hij was duidelijk ontspannen. Chaira liet haar schouders iets zakken en verzette haar voeten zodat ook zij ontspannen overkwam. Door zijn capuchon zag ze zijn gezicht niet, wat haar weer nieuwsgierig maakte naar de persoon.

”Hmmm, het gebeurd niet vaak dat ik op dit tijdstip, in dit weer en op deze plek iemand tegenkom.” Chaira nam de man rustig op terwijl hij naar het water keek, hij grinnikte en Chaira besloot om ook maar naar het water te kijken. ”Wat is jou reden om hier op deze plek te zijn? Nu, begrijp me niet verkeerd, ik ben enkel geïnteresseerd en het leek me wel gezellig om een gesprekspartner te hebben.” Ze trok haar capushon wat meer naar voren 'Misschien ben ik wel een persoon die het liefst buiten is als het onweert,' Haar ogen scande het water 'Daarbij kan het water onvoorspelbaar zijn tijdens zo een storm, dat is eens wat afwisseling en het is ook fascinerend.' Haar toon was luchtig, ontspannen. Door de jaren heen heeft ze wel geleerd om haar houding te faken. Chaira keek opzij 'Je lijkt het wel naar je zin te hebben, maar heb je thuis niemand die zich ongerust zal maken als het noodweer uitbreekt?' Nieuwsgierigheid klonk door haar toon. 'Je moet bedenken hoe je hem hier weg krijgt voordat ze omhoog komen, je kunt geen extra last op je schouders hebben terwijl je bezig bent met vangen.' Weer klonk een geërgerd stem door haar hoofd, en weer was ze er helemaal mee eens. Ze moest van deze jongen af zien te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alejandro
Ð Demon Leader
Alejandro


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 27-12-13

Creature
Creature: Demon
Group: None
Class: Darkness Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptyzo aug 16, 2015 12:13 am

'Misschien ben ik wel een persoon die het liefst buiten is als het onweert,' Antwoordde ze. Wel, hopelijk voor haar slaat de bliksem dan niet op haar in. 'Daarbij kan het water onvoorspelbaar zijn tijdens zo een storm, dat is eens wat afwisseling en het is ook fascinerend.' Hij grinnikte. ”Dan kan je best naar het strand gaan als het stormt.”[b] Antwoordde hij. 'Je lijkt het wel naar je zin te hebben, maar heb je thuis niemand die zich ongerust zal maken als het noodweer uitbreekt?' Geamuseerd schudde hij zijn hoofd. [b]”Ze weten wel dat ik terug kom. Voor een klein onweertje ga ik niet helemaal terug naar huis, zeker niet als ik speciaal naar hier gekomen ben om van het uitzicht te genieten.” Hij keek kort even opzij. ”Voor zover dat nu nog mogelijk is.” Rondom hem begon het gras wat te verdorren, maar hij had het niet echt door. Ondertussen lette hij er niet meer op, waarom zou hij als hij er toch niets aan kon doen. Hij deed zijn capuchon af en streek zijn haar naar achteren. Het was te warm voor dat ding. Met zijn oranje kijkers speurde hij de omgeving af, maar momenteel was er niet echt iets interessants te zien. Nog niet. De storm daarintegen, die zou nog wel eens interessant kunnen worden. ”Wat is je naam trouwens?” Vroeg hij en heel even had hij een déjà vu. Maar dat zou wel gewoon toeval geweest zijn. ”Als ik dat mag weten tenminste.” Hij glimlachte kort zonder haar aan te kijken.

Kort ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lost-souls.actieforum.com
Chaira
† Bender
Chaira


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 03-05-15
Leeftijd : 25

Creature
Creature: Angel
Group: The Seekers
Class: Light Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptyzo aug 16, 2015 12:48 am

”Dan kan je best naar het strand gaan als het stormt.” Chaira schudde haar hoofd 'Het strand is saai, het gaat mij niet om dat de golven heen en weer gaan, juist de stille meren hebben hun geheimen.' haar ogen volgde het water, ze had er zo veel over gelezen maar nog nooit ééntje gezien. ”Ze weten wel dat ik terug kom. Voor een klein onweertje ga ik niet helemaal terug naar huis, zeker niet als ik speciaal naar hier gekomen ben om van het uitzicht te genieten.” Hij keek kort even opzij. ”Voor zover dat nu nog mogelijk is.” Ze weten...meervoud wat inhield dat of hij had een vrouw en een kind of hij zat in een groep.. Haar ogen hield ze nog steeds gericht op het water.

Ze zag beweging van uit haar ooghoek, rood haar kwam in zicht en nu ze ook weer zijn richting keek zag ze dat het gras om hem heen verdorven was..Rood haar, duistere energie die hij uitstraalde en meervoud gebruiken. De puzzel stukjes vielen samen in haar hoofd. ”Wat is je naam trouwens?” Het gevoel dat ze deze woorden al eens eerder had gehoord knaagde aan haar, ”Als ik dat mag weten tenminste.” Een glimlach verscheen op haar gezicht 'Dat lijkt mij wel eerlijk.' Chaira's hand ging naar haar capuchon, en voordat ze het naar beneden liet zakken, klipte ze haar klip los zodat haar haar los kwam en deed daarna haar capuchon af. Haar bruine haar viel naar beneden en ze streek het goed zodat haar tattoe niet zichtbaar was.

'Mijn naam is Elina.' Chaira Elina..Hood, maar dat ook sinds kort. Het was een keuze om haar mentor te eren en zijn naam groot houden. Iedereen kende haar eerste naam, niet veel mensen zeiden het maar het zou haar niks verbazen als zo een hoge pief er wel over had gehoord. Misschien kwam het ook door haar dat zijn schatkist iets leger was. Al vroeg ze zich wel af of hij dat door had. 'Maar ik denk dat door het gedonder ik jou naam niet goed heb gehoord.' Ze knippert liefjes en kijkt hem nu recht aan. Ergens in de verte hoorde ze weer gedonder en niet zo lang daarna schoot iets door de hemel, het leek verdacht veel op een bliksem 'Waarom ben je zo sloom bezig? Werk hem weg!' Weer dat stemmetje! Ergens was Chaira er wel mee eens, maar aan de andere kant was ze nu wel benieuwd naar de Demon, ze wou meer van hem weten. Wezens laten dingen soms zonder het door te hebben los en als ze dat doen was zij er op getraind dat stukje informatie op te vangen en te nuttigen. 'Maar wie zijn die ze? Heb je een vriendin?' Ze keek hem belangstellend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alejandro
Ð Demon Leader
Alejandro


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 27-12-13

Creature
Creature: Demon
Group: None
Class: Darkness Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptyzo aug 16, 2015 12:01 pm

”Wat is je naam trouwens?” Vroeg hij kalmpjes. ”Als ik dat mag weten tenminste.” Hij probeerde haar expressie te zien, maar door de capuchon was dat niet mogelijk. 'Dat lijkt mij wel eerlijk.' Alsof ze zijn gedachten gelezen had, deed ze de capuchon af. Lange bruine lokken vielen als een waterval naar beneden. Nu kon hij eindelijk haar gezicht zien, maar hij herkende haar niet. 'Mijn naam is Elina.' Alejandro knikte kort. De naam kwam hem ook niet erg bekend voor. 'Maar ik denk dat door het gedonder ik jou naam niet goed heb gehoord.' Alejandro keek haar geamuseerd aan. ”Alejandro.” Salathiel was alo lang verleden tijd en er was toch niemand die wist dat Salathiel zijn echte naam was, behalve dan de wezens die hem al kende van toen hij nog een jochie was en dat was zo goed als niemand. Het gedonder en de lichtflits trokken heel even zijn aandacht. Sloom draaide hij zijn hoofd naar de plek in de lucht waar hij vermoedde dat de flits was. Maar natuurlijk was die al lang weg. 'Maar wie zijn die ze? Heb je een vriendin?' Hij keek weer naar Elina en schudde grinnikend zijn hoofd. ”Was het maar zo...” Hij glimlachte. ”Gewoon wat 'vrienden' van me.” Natuurlijk waren het geen vrienden, maar wat moest hij anders zeggen? Mijn volk weet al langer dan vandaag dat ze zich geen zorgen hoeven te maken tenzij ik een seintje geef? Dat zou compleet verraden wie hij was, als de naam het al niet deed. Hoewel, het zou vreemd zijn moest hij de enige Alejandro op deze planeet zijn. ”Heb jij trouwens niemand die zich zorgen maakt om jou?” Hij richtte zijn blik weer op de lucht. Hij hoorde een luid gedonder en niet lang er na zag hij een flits die de lucht verlichtte. ”Het is al best dichtbij.” Een geamuseerde glimlach verscheen op zijn gezicht. Een dikke regendruppel landde op zijn neus waardoor hij in een niesbui terecht kwam. Zachtjes vloekte hij en veegde het water van zijn neus. ”Het lijkt er op dat het langzaamaan gaat regenen.” In de verte zag hij de dikke zwarte wolken. Een paar dikke regendruppels vielen uit de lucht, maar het regende nog niet fel, dat zou pas zijn voor als die dikke zwarte wolk er was. Hij keek opzij naar Elena en bekeek haar eens goed, vervolgens trok hij zijn wenkbrauwen op. ”Ik hoop voor jou dat dat vrij dikke stof is, want die wolk daar ziet er niet lief uit.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lost-souls.actieforum.com
Chaira
† Bender
Chaira


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 03-05-15
Leeftijd : 25

Creature
Creature: Angel
Group: The Seekers
Class: Light Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptyzo aug 16, 2015 12:48 pm

”Alejandro.” Ding, ding, ding en ze had een koekje gewonnen, haar vermoedens klopte. Dus ze had hier echt de demonen leider voor haar staan. Ergens had ze hem ander verwacht, kwaadachtiger, ze had niet gedacht dat ze zo rustig met hem kon praten. Chaira bekeek zijn beweging, hij was duidelijk op zijn gemak, en hij verwachte een heftige storm. De jonge dame besloot maar om hun gesprek op gang te houden en vroeg naar die "ze". ”Was het maar zo...” Hij glimlachte. ”Gewoon wat 'vrienden' van me.” Chaira zetten een glimlachje op. Ze vroeg zich af hoeveel van die "vrienden" zijn echte vrienden waren. Niet dat ze iets tegen demonen had, nee ze kende er een paar en ze kon er goed mee omgaan.

”Heb jij trouwens niemand die zich zorgen maakt om jou?” Chaira besloot maar ook haar hoofd omhoog te richting naar het lucht. 'Nee, niemand die zich om mij zorgen maakt.' Het was niet echt gelogen, nee haar "vrienden" wisten wel dat ze voor zichzelf kon zorgen, ze vertrouwde haar. Het geluid kwam steeds dichterbij en niet gauw daarna zag ze weer een bliksem. ”Het is al best dichtbij.” 'Ja ik voel de spanning.' Haar ogen lichtte op en door haar hele lichaam voelde ze adrenaline, nog een beetje en dan kon de jacht beginnen. Een niesbui haalde haar uit haar gedachten, Chaira kon er niks aan doen maar lachte zacht om Alejandro. ”Het lijkt er op dat het langzaamaan gaat regenen.” De jonge dame zet grote ogen op 'Neej? Echt ik dacht dat er regenbogen vandaan zouden komen.' haar stem klonk plagend, ze streek een pluk achter haar oor. ”Ik hoop voor jou dat dat vrij dikke stof is, want die wolk daar ziet er niet lief uit.” Chai keek naar haar kleding, ze had er speciaal voor gekozen omdat het van een stof was gemaakt die water afweert. Daarna ging haar blik naar de donkere wolk 'Nouja, ik ben niet van suiker gemaakt, maar vergeleken met jou kunnen mijn kleren er veel beter tegen..' Haar blik ging naar de demonen leider 'Moet je niet richting huis? Om geen kou te vatten?' Meer druppels kwamen naar beneden en Chaira deed weer haar capuchon om. Het zou niet meer zo lang duren voordat de cappail uisce uit het water zouden springen.

derp...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alejandro
Ð Demon Leader
Alejandro


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 27-12-13

Creature
Creature: Demon
Group: None
Class: Darkness Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptyzo aug 16, 2015 1:34 pm

'Nee, niemand die zich om mij zorgen maakt.' Hij trok vaag een wenkbrauw op, maar besloot om er niet op in te gaan. Bedoelde ze dat men haar vertrouwde, of dat ze gewoon echt niemand had. Ach wat maakte het ook uit, dat waren haar zorgen, niet die van hem. Een regendruppel die op zijn neus viel zorgde er voor dat hij begon te niezen. Geïrriteerd veegde hij het water van zijn neus. ”Het lijkt er op dat het langzaamaan gaat regenen.” Hij keek naar de donkere dreigende lucht. 'Neej? Echt ik dacht dat er regenbogen vandaan zouden komen.' Alejandro zuchtte. ”Jij bent ook wel de grappigste huis zeker?” Hij glimlachte. ”Ik hoop voor jou dat dat vrij dikke stof is, want die wolk daar ziet er niet lief uit.” Alejandro besloot van zijn haar wat op te steken (profielplaatje). Als het nat werd zat het toch maar in de weg en het was ook nog eens verschrikkelijk warm. 'Nouja, ik ben niet van suiker gemaakt, maar vergeleken met jou kunnen mijn kleren er veel beter tegen..' Hij fronste verward en keek haar vragend aan. Wat bedoelde ze daar nu mee? 'Moet je niet richting huis? Om geen kou te vatten?' Hij keek haar aan met een 'are you serious?' gezicht. ”Van een verkoudheid ga ik heus niet dood hoor. Of wil je me zo graag weg hier?' Hij rekte zijn armen eens goed uit, want ook hij wist dat de storm niet het enige was wat hen te wachten stond. Het nadeel was enkel dat hij niet gewoon zijn kracht kon gebruiken want wie weet vermoordde hij haar dan perongeluk en dat was niet echt de bedoeling. Aangezien hij vermoedde dat ze geen demon was, gokte hij maar op een engel. Als ze er achter kwamen dat hij een engel vermoord had, zou dat meteen oorlog betekenen.

Hij zuchtte en nam zijn mes. ”Ik twijfel er niet aan dat je het al wist, maar het onweer is niet het enige wat ons te wachten staat.” Hij glimlachte. ”Of is dat misschien de reden waarom je hier bent?” Hij grijnsde breed want eerlijk gezegd had hij dat vermoeden al. Waarom zou je anders naar deze plek komen als er onweer is? Iedereen kende de monsters wel die in het water schuilden. Ze had haarzelf verraden met haar geheimen van stille meren. Wel, verraden nu ook weer niet want ze deed niet echt iets fout. ”Ik zal maar hier blijven zeker? Want dit is uiteindelijk een gevaarlijke plek voor kleine meisjes zoals jij.” Zei hij plagend, niet beseffend dat hij zo een beetje als een pedofiel over kwam. Het begon steeds harder te regenen. Zijn haar plakte lichtjes tegen zijn gezicht aan. Hij was blij dat hij het opgestoken had.

le knife~ Link
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lost-souls.actieforum.com
Chaira
† Bender
Chaira


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 03-05-15
Leeftijd : 25

Creature
Creature: Angel
Group: The Seekers
Class: Light Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptyzo aug 16, 2015 1:57 pm

”Van een verkoudheid ga ik heus niet dood hoor. Of wil je me zo graag weg hier?' Nu haar capuchon weer op zijn plek was, maakte Chaira in een paar simpele bewegingen een losse knot, ze had weinig zin in haar dat in de weg zat. 'Nou verkoudheid is zo iets, als je niet oplet kan het erger worden en ga je er wel aan dood.' Ze glimlachte liefjes, haar ogen lichtte even op tegelijk met de bliksem die in de hemel verscheen niet ver van hun. Nog een paar minuten en dan zou het onweer uitbreken..

Chaira zag hoe Alejandro zijn mes pakte. ”Ik twijfel er niet aan dat je het al wist, maar het onweer is niet het enige wat ons te wachten staat.” Hij glimlachte. ”Of is dat misschien de reden waarom je hier bent?” Chaira zag hem grijzen en trok haar wenkbrauw omhoog 'Tja, weetje het leven kan soms zo saai zijn, dan moet je gewoon wat uitdaging gaan zoeken.' Ze keek hem recht aan. Als ze had gewild dat dit een geheim was, was het ook een geheim. . ”Ik zal maar hier blijven zeker? Want dit is uiteindelijk een gevaarlijke plek voor kleine meisjes zoals jij.” Dat manier van hoe hij zijn stem gebruikte, haar ogen werden nog helderde en ze zag zichzelf als een klein meisje bij een boom zitten, naast haar zat gehurkt een man, een man met rood haar en rare ogen.. Chaira's ogen werden weer normaal en ze keek opnieuw naar hem. 'Kleine meisjes groeien op en worden groot en sterk.' Haar stem was zacht, haar vingers bewogen en ze voelde hoe de energie er naar toe stroomde. Ze moest zich inhouden, ze moest energie bewaren voor zo... 'Vertel is Alejandro, hebben wij elkaar eens eerder ontmoet? Je stem komt mij bekend voor.' Haar stem was nog steeds zacht en ze zette een stap naar hem toe. Ze voelde hoe de druppels langs haar cape naar beneden gleden, hoe ze langs haar wangen naar haar kin gleden ookal had ze haar capuchon om. Dit werd nog eens een interessante nachtje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alejandro
Ð Demon Leader
Alejandro


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 27-12-13

Creature
Creature: Demon
Group: None
Class: Darkness Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptyzo aug 16, 2015 2:27 pm

'Tja, weetje het leven kan soms zo saai zijn, dan moet je gewoon wat uitdaging gaan zoeken.' Hij grinnikte. Dat beviel hem wel. ”Inderdaad.” Eerlijk gezegd was ze best wel interessant. Ze was tenminste iemand met wat karakter. ”Ik zal maar hier blijven zeker? Want dit is uiteindelijk een gevaarlijke plek voor kleine meisjes zoals jij.” Zei hij plagend. Hij fronste als hij twee kijkers zag oplichten onder de capuchon. Had hij iets verkeerd gezegd? 'Kleine meisjes groeien op en worden groot en sterk.' Met een vage, vragende blik keek hij haar aan. Wat had ze opeens? 'Vertel is Alejandro, hebben wij elkaar eens eerder ontmoet? Je stem komt mij bekend voor.' Fronsend nam hij haar in zich op. ”Hoe moet ik dat weten? Er zijn zo veel Elina's op deze planeet en je bent nu ook weer niet het enige bruinharig meisje dat ik eens ontmoet heb.” Het regende zo hard dat het wel leek alsof hij onder een douche stond. Hij keek via zijn ooghoeken opzij en zag een zwart gedaante uit het water springen. ”Maar ik denk niet dat dit het moment is voor een gezellig theekransje. Wat ben je trouwens van plan? Vechten of vangen?” Gelukkig zat het dier nog in diep water wat er voor zorgde dat het ietsje trager was. De rode ogen keken hen bloeddorstig aan. Liefst van al wilde hij ze gewoon van kant maken, want wat was je met die beesten? Het enige wat ze deden was proberen je op te eten.

sorry, kort D:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lost-souls.actieforum.com
Chaira
† Bender
Chaira


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 03-05-15
Leeftijd : 25

Creature
Creature: Angel
Group: The Seekers
Class: Light Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptyzo aug 16, 2015 3:24 pm

Hoe moet ik dat weten? Er zijn zo veel Elina's op deze planeet en je bent nu ook weer niet het enige bruinharig meisje dat ik eens ontmoet heb.” Chaira knikte, natuurlijk genoeg Elina's op deze wereld, weinig Chaira's. Maar dat wist hij niet. Van uit haar ooghoek zag ze iets bewegen. MEt een ruk ging ze er naar toe staan met haar gezicht. ”Maar ik denk niet dat dit het moment is voor een gezellig theekransje. Wat ben je trouwens van plan? Vechten of vangen?” Haar ogen werden serieus, zoals ze altijd werden als ze bezig was met haar taak 'Als je met ze vecht heb je er niks aan.' Ze zag zijn rode ogen en adrenaline ging door haar lichaam, twee witte slierten krulde zich rond haar pols. Chaira floot op haar vingers 'Hier!' riep ze boven het gedonder uit.

Cappail uisce waren waterpaarden, bloeddorstig en sluw. Ze waren ook enorm, groter dan een gewone paard, veel sterker en sneller. Het probleem was alleen dat ze alleen vlees aten, het liefst mensen vlees. En daarbij kon je ze rond deze stadia beter niet aanraken met blote huid ze zouden je hypnotiseren en mee trekken het water in. Haar ogen lichtte weer op en ze vergat alles om haar heen, ze concentreerde zich alleen maar op het beest die al snel haar richting op kwam. De wind gierde als een gek. De twee krullende slierten worden langer en kregen de vorm van een zweep. Het beest kwam op haar af, en op het laatste moment sprong Chaira opzij, maakte een koprol en kwam overeind. Het beest had zich ook al omgedraaid. 'Kom maar op.' zei ze uitdagend en zwiepte haar zweep tegen zijn been. Haar zweep krulde zich om zijn voorbeen. Met veel spierkracht, en de wind wou ook niet mee werken, klapte ze haar transparante vleugels open en vloog opzij met een ruk. De cappail uisce ging onderuit maar ook zij werd tegen de grond geblazen...

Terug naar boven Ga naar beneden
Alejandro
Ð Demon Leader
Alejandro


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 27-12-13

Creature
Creature: Demon
Group: None
Class: Darkness Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptyzo aug 16, 2015 11:43 pm

Opeens was ze serieus geworden. 'Als je met ze vecht heb je er niks aan.' Alejandro haalde zijn schouders op, wel, het was maar hoe je het bekeek. Vechten betekende ervaring en hoe meer ervaring je op deed, hoe beter je werd. Ach, als zij er liever eentje ving was dat ook goed voor hem. Twee slierten van licht krulden sierlijk rond haar pols als een soort zweep. Elina floot. 'Hier!' Het beest liep recht op haar af, klaar om zijn tanden in haar vlees te zetten, klaar om het warme bloed te proeven. Het was niet de eerste keer dat hij een Cappail zag, maar toch bleef het hem verbazen hoe groot en snel ze waren in tegenstelling tot normale paarden. Voor zover deze planeet normaal was. Alejandro besloot van maar gewoon toe te kijken en in te grijpen als het nodig was. Tot nu toe zag ze er wel uit alsof ze het alleen aan kon. Door de regen begonnen zijn kleren tegen zijn lijf aan te plakken. Hij zuchtte. Dat zou er wel voor zorgen dat hij een beetje trager was. De Cappail stormde op haar af, heel even dacht hij dat het nodig was om in te grijpen, maar toen sprong ze opzij, maakte een koprol en stond behendig weer recht. Alejandro glimlachte geamuseerd. Dit was nog best interessant. 'Kom maar op.' Ze daagde het beest uit en dezweep kronkelde zich met een zwiep om het been van de Cappail. Haar vleugels klapten open en ze vloog opzij. Alejandro fronste. Het paard ging onderuit, maar jammer genoeg zij ook.

Met zijn kracht paste hij zijn ogen aan aan het donker zodat hij veel beter kon zien. Misschien was dit wel een moment om te helpen. Hij rende richting Elina, maar bleef in het midden tussen haar en de Cappail staan, klaar om aan te vallen. Zijn benen stonden lichtjes gespreid en hij had zijn mes klaar om te gebruiken. Maar aangezien ze het dier wilde vangen, besloot hij maar dat het best was om het zo min mogelijk te verwonden. Het paard begon langzaamaan recht te staan en hinnikte woest. Alejandro klakte afkeurend met zijn tong en mompelde wat in een eeuwenoude, onverstaanbare taal. Een dikke zwarte mist ontsnapte van zijn 'aura' en trok rondom hem en het paard. Momenteel was de mist in fase één, dus enkel het zicht van het paard werd geblokkeerd. Dat van hem niet, dankzij zijn aangepaste zicht. Hij hoorde verward en woest gehinnik terwijl hij het dier verward om zich heen zag kijken. Het dier brieste. Natuurlijk kon hij zich niet verstoppen voor een dier, er was natuurlijk nog steeds de ruikzin, maar het was genoeg om het dier af te leiden. Alejandro begon zich snel door de mist te verplaatsen. ”Zeg als je klaar bent, ik leid hem af zodat jij hem wat beter kan vangen want blijkbaar helpt deze storm je nit echt.” Hij grinnikte. ”Als je wat ziet tenminste.” De cappail steigerde woest. Wat Alejandro best kon begrijpen, het dier had niet door waar hij was, het 'arme' beest kon niet meer volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lost-souls.actieforum.com
Chaira
† Bender
Chaira


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 03-05-15
Leeftijd : 25

Creature
Creature: Angel
Group: The Seekers
Class: Light Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptyma aug 17, 2015 12:16 am

Het was jammer dat de wind tegen werkte, het begon zo goed en nu lag ze op de grond. Chaira besloot maar om haar vleugels in te trekken en stond op. Alejandro was ingegrepen en dat de cappail met mist omringt. De ogen van Chaira lichtte iets op zodat ze beter in het donker kon zien. ”Zeg als je klaar bent, ik leid hem af zodat jij hem wat beter kan vangen want blijkbaar helpt deze storm je nit echt.” Hij grinnikte. ”Als je wat ziet tenminste.” Chaira bekeek haar kansen 'Ik zie prima.' Langzaam begon ze het beest richting op te lopen, uit haar tas haalde ze een touw uit waar wat ijzere draadjes door heen liepen en een halster met ijzeren stukken er aan. Zigzaggend liep ze op het beest af terwijl ze zachtjes kalmerende woordjes fluisterde. Ze zag wel hoe het beest zich op haar concentreerde, zijn oren staken recht naar voren terwijl hij het probeerde op te vangen om te bepalen van uit welke kant zij kwam. Dankzij de wind werden hun geuren alle kanten op geblazen.

Chaira zag de enorme snuit van de cappail, slierten omringde het lichaam van het beest en een seconde voor dat het hysterisch werd gooide ze haar lasso om zijn nek en bij zijn hoofd trok het zich aan. Met haar hele lichaam leunde ze naar beneden 'Okee, als je dit even wil vasthouden kan ik de halster omdoen.' Ze voelde hoe Alejandro het overnam en zo snel ze kon deed ze de halster om, het was nogal een gedoe maar ze had het hem uiteindelijk op. Chaira pakte haar andere touw en gooide die ook om de nek 'Nu moeten we hem weg zien te krijgen van het water, richting het bos!' Met al haar kracht trok ze het beest vooruit terwijl ze woorden bleef fluisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alejandro
Ð Demon Leader
Alejandro


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 27-12-13

Creature
Creature: Demon
Group: None
Class: Darkness Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptydo sep 10, 2015 6:25 pm

Terwijl hij het dier afleidde, keek hij toe hoe ze een voorwerp nam, het leek op een hoop touwen met stukken metaal. Twee lichte ogen zigzagde naar het dier toe terwijl ze wat fluisterde. Waarschijnlijk probeerde ze het wezen te kalmeren. Aangezien het beest nu geen aandacht meer voor hem had en zich op Chaira concentreerde, stopte hij ook maar met het af te leiden. Ze gooide een lasso om het beest heen, het beest dat hysterisch werd. Wat hij best kon begrijpen, arm ding, dit moest niet zijn beste dagje zijn. 'Okee, als je dit even wil vasthouden kan ik de halster omdoen.' Alejandro verplaatste zich snel naar haar toe en nam het aan. “Of course.” Hij spande zijn spieren op en zorgde er voor dat het paard niet weg kon. Chaira nam een ander touw en ook dit werd om zijn nek gegooid. 'Nu moeten we hem weg zien te krijgen van het water, richting het bos!' Hij zuchtte diep en knikte. Hier had hij zich nu ook weer niet op voorbereid. Met moeite begon hij aan het touw te trekken en het dier naar het bos te leiden. Zelfs al waren ze met twee, toch was het dier vrij sterk. Eerlijk gezegd verbaasde het hem. Ondertussen liet hij zijn mist wegtrekken. Ten eerste wilde hij het bos niet meer vernielen dan hij al deed en ten tweede, dan had hij meer kracht om dat ding met zich mee te sleuren. Ale zuchtte diep. ”En waarom heb je hem precies nodig? Ik snap niet waarom je zo veel moeite doet om een Cappail als je ook een normaal paard kan krijgen...” Een nog betere vraag was waarom hij haar zelfs hielp.

-kort en lang geleden, sorry concerned -
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lost-souls.actieforum.com
Chaira
† Bender
Chaira


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 03-05-15
Leeftijd : 25

Creature
Creature: Angel
Group: The Seekers
Class: Light Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptydo sep 10, 2015 8:16 pm

Het beest was sterker maar Chaira had te veel voor hem gedaan om hem zo maar los te laten. Ergens was ze wel blij met de hulp van Alejandro al zou ze dat nooit toegeven. Terwijl ze met moeite richting het bos de cappail sleepte merkte ze dat het mist verdween en gauw liet Chaira haar ogen weer tot nacht stand brengen. ”En waarom heb je hem precies nodig? Ik snap niet waarom je zo veel moeite doet om een Cappail als je ook een normaal paard kan krijgen...” Chaira wierp even een blik naar Alejandro 'En cappail is veel sneller dan een normaal paard, ook die hij bezit is zo handig, je ééntje inzetten inplaats van vier paarden! Vier paarden! Het belangrijkste is het hem te temmen." Door haar stem heen ging vreugde, angst en verlangen. Chaira was gefasineerd door deze wezens en wou al te graag meer mee kunnen. Stel je voor wat ze konden doen als ze een paar er van hadden! Ze scande de plek waar ze ondertussen aan waren gekomen, niet zo ver hier vandaan stond een ijzer stal voor hem klaar. ' nog een beetje en dan zijn we er.' Zei ze zowel tegen Cappail als tegen Alejandro. Chaira was zeker niet zwak, van af een jaar of acht had ze kracht training gehad maar alles had een grens.
Daar! Ze zag de donkere stal staan die al open stond. Blijkbaar hadden de mannen zich snel ergens verstopt toen ze in de buurt kwamen. 'Okee ik loop wel met de Cappail naar binnen, en als jij het dan een zetje geeft en de deur op een kier houdt zodat ik er uit kan.' hier kwam de laatste stukje, nog een beetje. Toen ze bij de stal aankwamen begon het beest met zijn oren heen en weer te bewegen, met al haar kracht trok ze hem naar binnen, uiteindelijk schoot hij naar voren samen met haar, licht om haar heen werd fel zodat hij haar niet zou aanraken en zo snel ze kon schoot ze uit de stal. 'Dicht!' hijgend stond ze geleund op haar knieën te luisteren naar het gebonk die van de stal vandaan kwam.

derp
Terug naar boven Ga naar beneden
Alejandro
Ð Demon Leader
Alejandro


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 27-12-13

Creature
Creature: Demon
Group: None
Class: Darkness Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptywo sep 23, 2015 8:34 pm

Hij zuchtte diep wanneer ze begon over hoe snel en krachtig die beesten wel niet waren. Persoonlijk vond hij dat je dan evengoed een mechanic paard kon gaan halen. Misschien wel wat duurder, maar het had geen voedsel nodig. Enkel af en toe wat onderhoud, maar het had niet eens een stal nodig en je had zelfs elektrische. Dus je kon ze gewoon in de stekker steken om op te laden. Veel minder werk. Chaira was een beetje vreemd, hij begreep maar niet hoe ze zo enthousiast kon zijn over een beest temmen. ' nog een beetje en dan zijn we er.' Alejandro bromde. ”Voel me net een circus man die dieren temt...” Het enige verschil was dat dit geen leeuw was, het ergste was dat dit wezen zelfs gevaarlijker was dan een leeuw. Maar goed, nu had hij tenminste iets te doen. Iets anders dan historische boeken lezen.

Uiteindelijk zag hij een metalen stal staan. Heel even kreeg hij medelijden met het beest. Moest dat ding dáár in verblijven? Hopelijk had ie geen last van de kou, want uiteindelijk had hij geen kennis over dit soort wezens. 'Okee ik loop wel met de Cappail naar binnen, en als jij het dan een zetje geeft en de deur op een kier houdt zodat ik er uit kan.' Alejandro knikte. ”Sure” Vanaf het moment dat ze bij de stal waren, merkte het dier al dat hier iets niet klopte. Alejandro concentreerde zich. Terwijl Chaira het beest naar binnen trok, had hij de deur al op een kier en stond hij klaar om de loge deur zo snel mogelijk te sluiten. Wanneer Chaira uit de stal probeerde te ontsnappen, dacht het beest net hetzelfde. Alleen jammer genoeg voor het beest, omringde Chaira haarzelf met een hels licht. Zo fel dat Alejandro moest wegkijken. Maar misschien had dat ook wat te maken met het feit dat zijn element duisternis was en daardoor een zwakte had tegen licht. 'Dicht!' Hoorde hij haar roepen en met al zijn kracht gooide hij de zware deur dicht.

Chaira hijgde en leunde op haar knieën met het gebonk van het beest op de achtergrond. ”Moet er geen slot op ofzo? Of is die stal beveiligd? Niet enkel zodat ie niet uitbreekt, maar als iemand deze stal ziet gaat die misschien je Cappail stelen en dan heb je al die moeite voor niets gedaan.” Hij sloeg zijn armen over elkaar en leunde met zijn rug tegen de deur. ”Ga je hem trouwens helemaal in je eentje temmen?” Hij keek haar droogjes aan.

sorry dat hij zo weinig doet >.>
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lost-souls.actieforum.com
Chaira
† Bender
Chaira


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 03-05-15
Leeftijd : 25

Creature
Creature: Angel
Group: The Seekers
Class: Light Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptywo sep 23, 2015 10:22 pm

”Moet er geen slot op ofzo? Of is die stal beveiligd? Niet enkel zodat ie niet uitbreekt, maar als iemand deze stal ziet gaat die misschien je Cappail stelen en dan heb je al die moeite voor niets gedaan.” Chaira keek omhoog naar Alejandro 'Je moet wel héél gek zijn om zo een beest te willen stelen, maar maak je daar maar geen zorgen over.' Een glimlach sierde op haar gezicht, als je haar goed kende zag je dat het eigenlijk een vermoeide glimlach was. Chaira ging weer recht staan en liep naar de grote staldeur. OP een iets ingedeukte plek liet ze haar vinger rusten en over de hele deur gingen adertjes met licht, je hoorde verschillende klik geluiden en na een paar seconde trok ze zich terug. ”Ga je hem trouwens helemaal in je eentje temmen?” Hij keek haar droogjes aan. Chaira keek naar Alejandro's gezicht 'Natuurlijk! Daar zit alle lol in, en daarbij zo bouw je een band op, de eerste paar dagen zal hij alleen in de stal staan, ik zal voedsel brengen en zijn hok schoonmaken zo goed als kwaad het gaat.' Buiten dat moet ik ook nog dingen plannen, er voor zorgen dat al haar groeps leden actief bezig zijn met trainen en zelf ook trainen, dacht ze in zichzelf. Ergens was ze blij dat de groep niet meer zo enorm was als het vroeger was toen Robin nog de leider was. Vele waren gestorven in de fatale gevecht bij de angels...Chaira sloot even haar ogen, ze moest rustig blijven, nu niet emotioneel worden, ze mocht geen zwakte tonen... 'Maar echt, bedankt voor je hulp, als je ooit iets nodig hebt moet je het zeggen, ik ben dan maar een gewone angel maar misschien kan ik ook ergens mee helpen.' Haar ogen stonden vriendelijk en ze keek hem recht in zijn ogen met haar helderblauwe ogen. Chaira merkte dat er steeds minder regen op haar capushon viel en keek omhoog 'Nou en nu stopt het weer met regenen, kon dat niet wat eerder? Dan was ik niet zo nat geweest nu.' Zei ze brommend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alejandro
Ð Demon Leader
Alejandro


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 27-12-13

Creature
Creature: Demon
Group: None
Class: Darkness Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptydi okt 06, 2015 7:40 pm


'Je moet wel héél gek zijn om zo een beest te willen stelen, maar maak je daar maar geen zorgen over.' Hij haalde zijn schouders op. Hij vond het al vreemd dat iemand zelfs zo'n beest wilde vangen, dus verbaasde het hem niets als er iemand was die even gek zoals haar was en het wilde stelen. Ze stond op en ging naar de stalen deur waar gebonk vandaan kwam. Het viel hem nu pas op dat er ergens een deukje in zat, ze legde haar vinger op het deukje. Als een blad van een boom dat voor zonlicht gehouden word, liepen er allemaal adertjes van licht over de deur. Hij floot onder de indruk. Dat had hij niet zien aankomen. Vervolgens vroeg hij haar of ze het beest in haar uppie ging temmen. 'Natuurlijk! Daar zit alle lol in, en daarbij zo bouw je een band op, de eerste paar dagen zal hij alleen in de stal staan, ik zal voedsel brengen en zijn hok schoonmaken zo goed als kwaad het gaat.' Hij trok een wenkbrauw op. ”Ik snap niet hoe daar lol in kan zitten, dat beest wil je opvreten, maar goed. Vrouwen zijn nu eenmaal altijd al vreemd geweest.” Hij grinnikte plagend. 'Maar echt, bedankt voor je hulp, als je ooit iets nodig hebt moet je het zeggen, ik ben dan maar een gewone angel maar misschien kan ik ook ergens mee helpen.' Alejandro fronste verward. ”Je bent nog vreemder dan ik dacht... Een demon bedanken.” Hij grijnsde scheef. ”Ik zou in het vervolg maar oppassen voor je een demon bedankt, dat kan wel eens bedrogen uitkomen.” Ze had inderdaad veel geluk dat hij niet zo'n “typische” demon was die nu iets zou doen of een vloek uitgesproken zou hebben. 'Nou en nu stopt het weer met regenen, kon dat niet wat eerder? Dan was ik niet zo nat geweest nu.' Alejandro lachte kort. ”Nou, dadelijk smelt je nog. Trouwens, wees blij dat het regende, dat camoufleerde je geur wat.” Hij streek zijn roodachtige lokken naar achter. ”Maar misschien is het toch beter om ergens binnen te gaan zitten. Ik heb niet bepaald zin om verkouden te worden en aangezien onze kleren helemaal nat zijn zit die kans er wel in.” Hij sloeg zijn armen over elkaar. ”Het is maar een voorstel natuurlijk, je kan met me mee ergens naartoe gaan of eenzaam in je eentje wat gaan doen. The choice is yours.”

kort ;A;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lost-souls.actieforum.com
Chaira
† Bender
Chaira


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 03-05-15
Leeftijd : 25

Creature
Creature: Angel
Group: The Seekers
Class: Light Bender

Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Emptydi okt 06, 2015 8:25 pm

”Ik snap niet hoe daar lol in kan zitten, dat beest wil je opvreten, maar goed. Vrouwen zijn nu eenmaal altijd al vreemd geweest.” Een schuin glimlach kwam op haar gezicht 'Het kan nooit zo erg zijn als ééns in de maand bloed te verliezen.' Toen ze hem bedankte en voorstelde dat hij een keertje haar hulp kon vragen kreeg ze een raar blik als antwoord. "Je bent nog vreemder dan ik dacht... Een demon bedanken.” Hij grijnsde scheef. ”Ik zou in het vervolg maar oppassen voor je een demon bedankt, dat kan wel eens bedrogen uitkomen.” Chaira glimalchte geheimzinnig 'Ik zal het onthouden Alejandro.' Haar ogen lichtte even op van plezier. Daarna begon ze te zeuren over hoe nat ze was, al was het niet helemaal waar haar kleding was best wel waterdicht. MAar het liet haar goed voelen toen ze zijn lach hoorde. ”Nou, dadelijk smelt je nog. Trouwens, wees blij dat het regende, dat camoufleerde je geur wat.” Hij streek zijn roodachtige lokken naar achter. Chaira keek hem beledigend aan 'Nou ik had net toch echt mijn lieflings geurtje opgedaan hoor, volgens mannen ruikt dat geurtje wel lekker.' ”Maar misschien is het toch beter om ergens binnen te gaan zitten. Ik heb niet bepaald zin om verkouden te worden en aangezien onze kleren helemaal nat zijn zit die kans er wel in.” Hij sloeg zijn armen over elkaar. ”Het is maar een voorstel natuurlijk, je kan met me mee ergens naartoe gaan of eenzaam in je eentje wat gaan doen. The choice is yours.” Chaira zette haar ogen groot op 'Hoe wist je mijn plannen over eenzaam en bibberend mijn bed in kruipen en dan eens een goed potje huilen? Kun je gedachten lezen?!' ze ging heel dicht voor hem staan en pookte zijn wang voordat ze een stap naar achter deed. Chaira glimlachte liefjes 'Als jij de weg wijst zal ik je wel gezelschap houden, omdat ik zo een aardig en interessant persoon ben.' Ze knipoogde plagerig en keek omhoog naar de hemel waar nog wolken hingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Let the hunt begin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let the hunt begin   Let the hunt begin Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let the hunt begin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lost Souls :: Fayae :: Catheo-
Ga naar: