Lost Souls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


COPYRIGHT: I don't own any of the used images on this forum. Everything belongs to their rightful owners.
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistrerenZoeken

 

 The Seekers

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chaira
† Bender
Chaira


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 03-05-15
Leeftijd : 25

Creature
Creature: Angel
Group: The Seekers
Class: Light Bender

The Seekers Empty
BerichtOnderwerp: The Seekers   The Seekers Emptyzo aug 16, 2015 10:34 pm

Gegroet Gast!
Ik wordt Chaira genoemd en ben de leider van een stelletje rebellen die zich zelf Seekers noemen. Wie zijn de Seekers vraag je je af? Het zijn zowel Angels als Demons die het zat zijn om oorlog te voeren of geen verschil zien tussen de rassen.
Wat doen wij vraag je je af? Buiten dat we een nieuw huis geven een wezens die het zoeken, zorgen wij er ook voor dat de Angels en Demons een zuur leven krijgen. Hoe we dat doen? Dat is een geheim die je pas te weten zult komen als je bij ons aansluit.
Oh je wilt er bij komen maar weet niet hoe? Weet wel als je eenmaal besloten hebt om aan te sluiten is er geen weg terug. Om bij de seekers te komen moet je eest mij oproepen, dat doe je doormiddel van ons symbool ergens op te tekenen en in het midden te gaan staan, daarna komt het belangrijkst. Om mij te roepen moet je je eigen bloed op het symbool laten vallen en mijn naam fluisteren.
Nu moet je wachten in de symbool op mij, niemand behalve ik zal er in komen en jij zult er ook niet uit komen. Dus wees zeker van je keuze! Pas als ik kom en je een opdracht geef zul je er uit kunnen. Als je de opdracht succesvol volbrengt zul je geaccepteerd worden en krijg je een tattoeage aan je linkerkant van je nek...En als niet.. Wat er dan gebeurt zie je wel...

Heb je nog vragen? Of is iets niet duidelijk, pm mij gerust.
Symbool seekers:
-Chaira Hood
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Seekers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lost Souls :: Algemeen :: Groepen :: The Seekers-
Ga naar: