Lost Souls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


COPYRIGHT: I don't own any of the used images on this forum. Everything belongs to their rightful owners.
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistrerenZoeken

 

 Seraphem Melunio

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alejandro
Ð Demon Leader
Alejandro


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 27-12-13

Creature
Creature: Demon
Group: None
Class: Darkness Bender

Seraphem Melunio Empty
BerichtOnderwerp: Seraphem Melunio   Seraphem Melunio Emptywo sep 23, 2015 5:56 pm

Je kijkt naar het blad. Een ander werk van Seraphem, deze keer gaat het over hemzelf. Nieuwsgierig naar de mysterieuze man besluit je het maar te lezen. Het is tenslotte maar één pagina.

Seraphem Melunio

Mijn naam is Seraphem, ik ben een Aluïle, hoewel ik betwijfel of iemand deze term nog zal kennen. Ik heb me bij de Demons aangesloten, maar zie me niet als een van hen. In mijn hart ben ik nog steeds een Aluïle. Weinig wezens kennen mijn naam nog en weinig wezens hebben ooit van mijn manuscripten gehoord, laat staan gelezen. Ik schrijf manuscripten omdat ik momenteel tot de oudste Aluïle behoor en een van de weinige ben die de geschiedenis nog kent. De échte geschiedenis. Meer informatie over onze geschiedenis vind je terug in mijn manuscript 'De Breuk'. Hopelijk zal dit je de waarheid laten inzien. Ik hoop dat deze manuscripten veilig in de verborgen bibliotheek opgeborgen zullen liggen. Ik heb deze plek toevertrouwd naar mijn beste vriend, iemand waarvan ik weet dat ik die kan vertrouwen. De reden dat ik deze bibliotheek niet zelfs beheer, heeft zo zijn redenen. Redenen die ik liever nog niet meedeel. Er zijn nog veel te veel dingen waar jullie nog niet klaar voor zijn, waarheden die best nog niet uitgesproken worden.

Verder zal ik wat meer over mezelf vertellen. Degenen ie mijn naam al eens ergens gehoord hebben, weten misschien ook al over mijn unieke gave. Zoals iedereen weet heeft iedereen een innerlijke kracht en zijn deze opgedeeld in verschillende categorieën. Die van mij is echter uniek, ik ben ook de enige van deze soort. Ik ben een nieuwe categorie die ze 'Creator' genoemd hebben. Ik kan alles creëren, alles wat ik me maar kan bedenken, wezens, voorwerpen, emoties, etc. Nu zul je vast ook denken dat ik onze planeet gecreëerd heb en ons ras, maar dat is niet zo. Ik heb misschien een eigenaardige kracht, maar ben verder gewoon één van jullie en al zeker niet de eerste van onze soort. Ik ben ook maar een simpele ziel. Natuurlijk zijn er wel een aantal soorten wezens die ik gecreëerd heb om onze planeet iets meer levendig te maken. Maar het ergste wat ik gecreëerd heb zijn de Angels en Demons. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds spijt van wat ik gedaan heb, maar het zei zo, ik beschik niet over de kracht om dit ongedaan te maken. Het enige wat ik kan doen is manuscripten schrijven en jullie de waarheid vertellen.

Ik ben ook degene die deze bibliotheek gemaakt heeft. Het spijt me dat ik deze zo verborgen heb, maar dat is voor het beste. Want mijn verhalen mogen niet in de verkeerde handen terecht komen. Nadat ik deze bibliotheek gemaakt had, ben ik de wildernis in getrokken en me daar gevestigd om manuscripten te schrijven. Ik woon diep in het woud, op een plek waar maar één persoon me kan vinden, mijn vriend Elíos, die je vast al wel gezien hebt. Hij is degene die deze plek beheerd.

Meer valt er niet echt over mezelf te vertellen, toch niets wat van belang is. Ik hoop dat je wat met mijn verhalen bent en laat je niet misleiden door de mens.

Onderaan is de pagina gehandtekend door Seraphem. Het is niet zo'n lange tekst, maar je hebt wel veel over hem bij geleerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lost-souls.actieforum.com
 
Seraphem Melunio
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lost Souls :: Algemeen :: Informatie :: Uitleg :: Manuscripten van Seraphem-
Ga naar: